środa, 18 czerwca 2014

Avon, Callmimg Effects Illuminating Foundation

Jak już chyba zauważyłyście, dziś będzie post o podkładzie. A dokładniej o podkładzie z tego nieszczęsnego Avonu. Jak pisałam w poprzedniej notce - mam uprzedzenia do produktów z tej firmy. Nie lubię ich po prostu. W większości produktów jakość nie jest adekwatna do ceny, no niestety. Ten podkład dostałam od cioci i szkoda mi go wyrzucić, bo ma też jakieś swoje plusy. Ale czytajcie recenzję i decydujcie :) Aha, od razu uprzedzam : mam cerę wrażliwą, lekko w stronę mieszanej.





Nazwa produktu : Calming Effects Illuminating Foundation
Mój kolor : Ivory (bodajże najjaśniejszy z ich gamy kolorystycznej)


Plusy :

+ ładnie rozświetla cerę
+ ekonomiczne i bardzo wygodne opakowanie z pompką
+ dość jasny kolor (dla mnie to plus, ponieważ mam bardzo jasną cerę i ciężko mi było dopasować do niej podkład)


Minusy :

- w wielu miejscach brak dostępu do stoisk Avon, w związku z czym trzeba zamawiać przez internet lub konsultantkę
- brak działania antystresowego (nie wierzyłam, że będzie takie działanie miał, ale skoro producent to obiecał, to jednak minus)
- po kilku godzinach czuje się nieprzyjemne ściągnięcie na twarzy - baaaaardzoooo niemiłe uczucie
- przy malowaniu palcami często robią się smugi
- szybko schnie po nałożeniu i ciężko jest go do końca rozprowadzić


Więc powiem Wam tak Kochane - ja osobiście bym go nie kupiła ponownie i to na pewno. To jest jeden z tych produktów, których jakość nie jest adekwatna do ceny, niestety :( W sumie nawet gdyby był tańszy, to nie oczekuje cudów na twarzy, ale niesamowicie przeszkadza mi to ściągnięcie na buzi jest tak nieprzyjemne. Cały czas się wtedy drapię i czuję się jakbym była brudna. Więc mimo moich niewielkich wymagań, muszę stwierdzić, że ten podkład nawet ich nie spełnia. A są naprawdę niewielkie - żeby nie było czuć dyskomfortu ani po aplikacji ani kilka godzin po niej, żeby ładnie się rozprowadzał, żeby nie robił smug i żeby miał pasujący do mojej cery kolor. Jak widzicie, spełnia tylko JEDNO na CZTERY wymagania. Ja osobiście nie polecam. A Wy miałyście ten podkład? Jakie są wasze odczucia na jego temat? Zapraszam do dyskusji w komentarzach :)




Pozdrawiam, Oliviyah.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz