sobota, 14 czerwca 2014

Cześć!

Postanowiłam dziś, że spróbuję swoich sił w blogowaniu. Zawsze się tym interesowałam, chciałam pisać, ale nigdy nie miałam odwagi. Dziś powiedziałam sobie : "Spróbuj Oliwia. Nic nie stracisz, a możesz zyskać coś fajnego" i tak oto jestem tutaj, z Wami. Mam nadzieję, że ktoś będzie odwiedzał mojego bloga i czytał to, co mam do powiedzenia. No, a teraz opowiem coś o sobie i o tematyce bloga :

Mam na imię Oliwia, mam 16 lat i interesuję się make-up'em i kosmetykami. Na blogu będę dodawała głównie wpisy o kosmetykach, ich recenzje, co kupiłam, gdzie i w jakiej cenie. Ale będą się również pojawiały zdjęcia make-up'ów zrobionych przeze mnie. Będą również haul'e zakupowe i projekty denko.  Czasem będą się też pojawiały posty związane z moim życiem, gdy np. będzie działo się coś ciekawego. Szczerze? Mogę powiedzieć, a właściwie napisać, że będzie to blog praktycznie o wszystkim, każdy znajdzie tu coś dla siebie, coś co go zaciekawi - to mogę obiecać :)



Zapraszam do czytania, Oliwia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz